Stuur de advertentie van de Maestro 38 door naar een vriend

Naam vriend:
E-mail vriend:
Uw naam:
Uw e-mail:
Ik ontvang graag een kopie
Subject
Bericht:
Doorsturen
Contact
Maestro
 
38
 
Verkocht
BTW Betaald

Blijf op de hoogte van een prijswijziging

Scandinavisch kwaliteitsjacht in ongekend goede conditie. Eerste eigenaar, uitstekende zeileigenschappen, uitgerust voor zeereizen.

VERKOCHT-VERKAUFT-SOLD

 

De Maestro 38 is een hoogwaardig gebouwd jacht uit Finland met een uitzonderlijk afwerkingsniveau zowel boven- als onderdeks, vergelijkbaar met alleen de allermooiste scandinavische jachten zoals bijvoorbeeld Swan. Dit is echt een jacht voor zeilers! Aan ieder detail dat bijdraagt aan zeileigenschappen en veiligheid is aandacht besteed, zo is de romp een sandwich constructie op basis van Divinycell, waardoor deze stijf en licht is en bovendien goed geïsoleerd. Die kielconstructie is zeer degelijk doordat rondom de kiel volglass polyester is gebruikt en het voorschip is versterkt met Kevlar. Daarnaast is direct bij de bouw een anti-osmose systeem aangebracht. De eigenaar van deze Maestro 38 heeft het jacht echt ongelooflijk goed onderhouden waardoor ze in een unieke conditie verkeert. 

Algemeen

Ontwerper:
Eivind Still
Werf:
Maestro Boats Finland
Rompvorm:
Rondspant
sandwich o.b.v. Divinycell, voorschip versterkt met Kevlar (Aramat)
Rompkleur:
Wit
Dek en opbouw kleur:
Wit
Dek en opbouw materiaal:
Polyester sandwich
afgewerkt met massief teak
Kuip:
Achterkuip
Diepgang:
190 cm
Besturing:
Stuurwiel
Whitlock met dubbelspakig stuurwiel
Roer:
Enkel
Kiel/zwaard:
Vaste kiel
Lood

Accommodatie

Slaapplaatsen:
Vast: 4 Extra: 3
dubbel in voorhut, 3 in salon, dubbel in achterhut
Type interieur:
Klassiek, warm
Alcantara
Kleur stoffering:
Blauw
Watertank & materiaal:
210 liter Rvs
Vuilwatertank & materiaal:
45 liter Rvs
Watersysteem:
Druksysteem + hand
Warm water:
Aantal douches:
1
badkamer met douche, toilet en wastafel
Kooktoestel & brandstof:
3 pit(ten) Gas
Oven:
Koelkast & voeding:
Elektrisch
Isotherm
Verwarming:
hete lucht

Motor en elektra

Type:
Binnenboord
Merk:
Volvo Penta
Model:
MD2040
Aantal cilinders:
3
Vermogen:
40 pk
Draaiuren:
2.800
Brandstof:
Diesel
Keerkoppeling:
Volvo Penta (revisie 2008)
Overbrenging:
Schroefas
Voortstuwing:
Klapschroef
Koeling:
Indirect
Totale inhoud brandstoftank(s):
175 liter
Materiaal brandstoftank:
Rvs
Brandstoftankmeter:
Toerenteller:
Oliedrukmeter:
Temperatuurmeter:
Accu:
3 x
Gel 2011/2012
Acculader:
Voltmeter:
Walstroom:
Walstroomkabel:
Voltage:
12V

Navigatie en elektronica

Kompas:
op stuurstand
Log/snelheid:
B&G (Sonic Speed)
Dieptemeter:
B&G
Windmeter:
B&G
Autopilot:
B&G Hercules Pilot
GPS:
Furuno & B&G
Kaartplotter:
B&G
AIS:
B&G
Marifoon:
Sailor A1 DSC

Tuigage

Type tuigage:
Sloep
Mast materiaal:
Aluminium
Rod rigging voorzien van „fatigue indicating stemballs”
Verstaging:
Rod rigging
Zeilen materiaal:
Laminaat
Zeilmaker:
North (Finland)
Grootzeil:
2013, 8 oz Spectra, doorgelat met kogelgelagerde lattenwagens
Genua:
2011, 140%, deels Spectra, deels gelamineerd met UV strook
Fok:
wegneembaar kotterfok
Stormfok:
Spinnaker:
1999, met carbon boom en jockey pole
Gennaker:
met Snuffer
Lieren:
extra grote lieren 2 x 54ST, 2x 44ST, 4 x 40ST
Selftailing:

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal:
1 x Danforth
Anker bevestiging:
Lijn & ketting
Ankerlier:
Hand
voorbereid voor elektrische lier
Buiskap:
met RVS frame
Zwemplatform:
Zwemtrap:
Teakdek:

Veiligheid

Reddingsboei:
Bilgepomp:
Handmatig Elektrisch
Brandblusser:
Gasbun met afvoer:
Zelflozende kuip:

Boten die u wellicht ook interesseren